luni, 9 iulie 2007

Vara se promoveaza constructiile...

Fara a face un studiu aprofundat in ceea ce priveste ponderea industriei care se promoveaza in mod special pe plan local, apelez la mintea mea de consumator, atacat de peste 3000 de AD-uri/zi si incerc sa vad cu ce am ramas in minte dupa o zi normala. Voi exclude brandurile nationale si multinationale.

Proges, Cartierul Soarelui, Lissim, Prometalic, Simbac sunt numele care imi vin in minte.

Studiile spun ca din 3000 de Ad-uri vazute zilnic, in minte iti raman 3-4, unul te impresinoneaza pozitiv iar celelalte negativ. Eu am fost impresionat pozitiv de toate cele 5 firme datorita eforturilor deosebite de promovare. Nu discutam acum despre executii si creativitate ci despre 5 firme care toate fac parte din aceeasi industrie - constructiile.

Toata lumea este de acord ca cea mai buna investitie actuala este in imobiliare si constructii. Se pare ca aceasta piata devine una din ce in ce mai aglomerata si cei care doresc cu adevarat sa ramana pe pozitii au realizat ca pe termen scurt, mediu si lung, imaginea este exterm de importanta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cei care fac publicitate in plin sezon sunt cu 10 pasi in fata celor care cred ca publicitatea se face numai in extra sezon cand ne trezim ca nu ne merge business-ul!

Ad. spunea...

Asa-i...

Anonim spunea...

ma bucur ca a aparut in sfarsit si in Oradea un astfel de blog!

Anonim spunea...

ce ziceti de campania proges cu cassa loco?

grga pitic spunea...

extraordinara ... sincere felicitari !!!